En kul dag + världens finaste låt!!

Tja!!

Idag är det fredag och då slutar vi efter lunch. Det är såååå skönt!!!! Då var jag, Melle, Blanche, Ylva, Molle, Astrid, Offe (Ofelia), Wilma och Jenny ute och spelade King när vi hade ätit klart. Sen skulle nästa alla gå till forum. Jag och Ylva gick hem. Sen gick vi till min gård för att ta skoj bilder. Sen kom jag på att vi kunde gå upp till mig och sitta på balkongen istället. När vi hade kommit in så gick vi till spegeln och fixade våra frisyrer. Dom blev jätteroliga!!! Sen sminkade vi oss sjukt konstigt. Vi ställde oss i vardagsrummet och tor en massa bilder. Sen filmade vi oss. Det blev såå kul!!!! Efter det gick vi ut och träffade en massa från våran förra klass. Vi stog och snackade lääääääänge. Vi gick vidar till fotbollsplanen. Alicia (som jag och andra kallar Alice) följde med oss sen stog vi och pratade lääänge igen. Sen gick jag och Ylva hem. Då spelade jag en låt för henne på piano. River flows in you. Här är en video med han som har skrivit låten som också spelar den. (jag spelade med bara höger hand^^).


Puzz M

Kommentarer
Postat av: Tuva

Gud vad vacker den är, lyllo dej om du kan spela den!!

2009-05-20 @ 20:52:54
URL: http://kanintjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0