Test

Det här är ett litet test som jag "lånade" från en kompis.

Det ända reglerna som finns är :

Allt måste börja på första bokstaven i ditt namn

Man måste fylla hela listan

1. Vad heter du? Malin

2. Ett ord på fyra bokstäver? Myra

3. Flicknamn? Melissa

4. Pojknamn? Micke

5. Yrke? Mekaniker

6. Färg? Mandarin-orange hihi^^

7. Klädesplagg? Mössa

8. Mat? Makaroner

9. Sak i badrummet? Matta

10. Plats/stad? Mariefred

11. Orsak att vara sen? Missa bussen

12. Något man skriker? MEEEEEN!!!!!!

13. Film? Mamma Mia

14. Något man dricker? Macchiato

15. Artist? Marie Serneholt

16. Djur? Mask

17. Gatunamn? Makrillvägen

18. Bil? Mercedes

19. Sång? Money, money, money

20. Aktivitet med mer än en deltagare? Magdans

21. Bok? Madicken

Lycka till!!!!!

Puzz M

Kommentarer
Postat av: Tuva

Haha, det där tog du från mej!! =P

Jag måste bara tipsa dej om min "nya" blogg. Asså jag har fortfarande kvar min gamla men ändå. Här kommer den:

www.lollipoppsan.blogg.se

2009-05-11 @ 18:52:12
URL: http://kanintjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0