Sjuk :(

 Tjaba tjena!!

Idag i skolan fick jag gå hem vid lunch för jag var jättehängig och att jag är sjukt förkyld!! Det började igår morse när jag hade sk*tont i halsen. Jag gick till skolan som vanligt. Sen på kvällen när vi skulle titta på semifinal1 i Eurovision songcontest blev jag snuvig. Jag gick och lade mig som vanligt och tänkte att det inte var någon fara. När jag vaknade var snuvan myyyycket värre. Jag gick till skolan ändå. Jag var inte på G om vi säger så. Vid lunch mådde jag sämst. Jag hade ont i halsen, täppt i näsan + att det hade börjat rinna, ont i huvudet, hängig och lite lock i öronen. Jag ringde pappa och han kom och hämtade mig. Sen har jag bara legat i soffan, ätit, tittat på Twilight för 4:e gången, läst lite och snyttit mig...

Puzz M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0