Grattis!!!

Hej!!

Här i veckan fyllde mamma år!!!! Och eftersom jag har godislöfte och jag får äta godis på min familjs födelsedagar så fick jag äta då. Mmm.... Det var så gott!!! Men när jag kom till skolan så stog alla i klassen och sjöng "ja må hon leva". Jag fattade inte varför men sen när jag såg en tjej i min klass med sin mobil pratande med sin mamma efteråt så det var till hon (min kompis mamma) dom hade sjungit. Hennes mamma fyller alltså år samma dag som min!! Då sa jag att min mamma också fyllde år och då tyckte dom (min klass) att vi skulle sjunga för min mamma me. Jag ringde mamma och alla sjöng. Mamma blev så rörd så hon började gråta!!! Puzz på dig mamma!!!

Puzz M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0