TUVA!!!!!!

Hejsan svejsan!!

Idag var jag hemma hos min bästis Tuva. Det första vi gjorde var att blogga. Hon lärde mig en massa (eftersom jag är ganska ny på att blogga=) ) om att lägga upp nya designer och sånt. Så snart kommer det en ny design!! Sen pratade och tittade vi om/på en massa gammla saker som vi gjorde i ettan, tvåan och trean när vi gick i samma klass. Det var jättekul att tänka på gammla minnen... Sen gick jag och min familj till min mormor och morfar och åt påsklunch. Det var jättegott!! Det var många där: min farmor, morbror och hans familj med min lillekusin, mormor, morfar och så vi (jag, mamma, pappa och lillsyrran). I morgon börjar skolan. Det är roligt.

Puzz M 




Kommentarer
Postat av: Ingeborg

Hej!

Kul blogg!

Tack för idag, visst hade vi skoj?!

Kram//Farmor

2009-04-13 @ 18:26:00
Postat av: Elsa

Fin blogg! Kolla in min vettja =)

2009-04-16 @ 19:33:56
URL: http://elsal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0