Stress...

Tjaba tjena!!

Jag vet att det var asalänge sen jag skrev men jag har haft jättemycket att göra. Jag ska berätta allt...


Tisdag:

Min lillsyrra hade sin första cellolektion. Sen hade jag piano. Min lärare ville att jag ska ha 40 min istället för 30min. Nät jag kom hem hade jag jätte och då menar jag jättemycket läxor!! Jag blev klar typ 20.00. Jag var sk*ttrött sen.

Onsdag:

Idag hade vi idrottsdag. I min skola är det så att på idrottsdagen får man välja mellan många olika saker. Jag valde klättring. Vi skulle inte ses fören 10 så jag hade sovmorgon. Det var så skönt... Sen när jag kom till skolan kom jag lite för tidigt så vi (jag och mina kompisar som oxå hade kommit lite tidigt) fick vänta på våran ledare. Hon kom efter en stund. Vi gick till klätterverket. Vi åt våran matsäck utanför. Sen fick vi vänta på att våra instruktörer skulle komma. Så kom dom. Äntligen. Och vi hade så roligt. Jag älskar verkligen att klättra!!!! Sen när jag kom hem lade jag mig bara på soffan och vilade för två anledeningar. 1. Jag var trött ^^ 2. Jag skulle spela 11-mannamatch senare på kvällen. Jag åt middag och sen skulle vi till matchen. Jag orkar inte berätta allt som hände men jag träffade mina helt underbara fotbollskompisar och vi spelade helt fantastiskt!!! Vi vann med 3-1. Sen gick jag och lade mig typ på en gång.

Torsdag:

Vi slutade 15.15 och då gick jag direkt till min flöjt. Jag satte mig utanför och vänta som vanligt. Under tiden åt jag min middag (ni fattar sen varför) , övade på min läxa och läste min bok, Twilight... Dom är såååå bra!!!! Men tillbax. Sen hade jag min lektion + ensamble. Efter packade jag snabbt ihop min flöjt, tog min väska och sprang till toan. Jag skulle byta om till fotbollskläder för jag hade träning. Det var därför jag skulle äta middag tidigt för tränignen började 18 min jag hann inte komma hem i mellan. Sen, när jag var klar, kom min mamma och hämtade mig (hon är tränare) och hon körde till träningen. Sen hade jag träning till  19.15 . Kom hem och duscha och sen typ direkt i säng.

Fredag:

Jag hade repetitioner typ hela dan för att vi (min skola ((jag går i musikklass)) ) ska spela in en julskiva. Så just nu håller vi på att sjunga en massa luciasånger. Sen när jag slutat skolan gick jag till min kompis för jag skulle låna Twilight 4. Vi letade igenom hela hennes hus men vi hittade den inte. Efter en stund sa hon att vi för säkerhetens skull skulle titta i hennes klädlådor och i hennes tröjlåda låg den. Det var lite konstigt men vi hittade den. Sen skulle jag gå till syrrans öppna hus men det var typ bara att vi skulle titta på en massa bilder.

Lördag (idag):

Jag gick upp tidigt. Åt frukost och klädde på mig fotbollskläderna. Vi hade cup. Åkte till samlingen som var 07.30. Träffade alla och fick 2 till i våran bil. Sen åkte vi. När vi kom fram började vi värma upp. Efter en stund kom min klasskompis som spelar i Boo. Vi gjorde våran ramsa "Järlas tjejer" osv. Sen började vi spela våran första match i gruppspelet. Den vann vi med 1-0. Nästa vann vi oxå med 1-0. Sista matchen förlorde vi med 1-0 så vi kom 2:a i våran grupp. Då kom vi till kvartsfinal som vi vann med 1-0 som vi gjorde i sista sekunden. I semin blev det 0-0. Förlängning. 0-0. Staffar. Jag (jag står i mål) räddade alla förutom en och vi satte en så det höll på länge och väl tills vi satte den och jag räddade och vi vann. Jag var sååå glad!!! Vi var i final!!! Men finalen förlorade vi med 2-0. Vi fick silver!!!! Sen var det prisutdelning. Vi fick våra silver medljer och silverpokalen. Sen var det turneringens bästa spelare från vårat lag och det var...   JAG!!!! Jag blev jätteglad! Hemma duschade jag och sen gick jag in på datan.

Det här är min vecka. Imorgon ska jag hem till en kompis och 2 andra med. Vi ska gå på bio. Längtar...

Puzz M

Kommentarer
Postat av: elin

heeeeeeeeeej <3<3<3 va fint du skriver du är oxå en underbar vän och jag längtade oxå tills idag puzz puzz z:n hahaha gud så kul.

2009-04-19 @ 14:52:26
Postat av: elin

hahahahahahahahahahahahahaahahahah puzz puzz underbara tjej

2009-04-26 @ 20:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0