PÅSKLOV!!!!

Hej alla bloggare!!

Den här veckan r det påsklov!!

Igår var jag med min bästa kompis. Vi gjorde en massa saker. Men mest av allt så skrattade vi!!! Om ni vill kan ni kolla in hennes blogg på www.kanintjejen.blogg.se !!

Idag var jag med mina andra två bästa kompisar. Först var vi hemma hos en av dom och där målade vi ägg. Lite senare kom min pappa och hämtade oss, sen åkte vi till Eriksdalsbadet. Dom gillade mest att åka den vita rutschbanan, så det var den vi mest åkte i. Sen när jag kom hem,  kom min morbror och hans familj på middag. Vi åt Kyckling Wok min Coscos och Quinoa. Till efterrätt fick vi 4 olika smaker på glass som pappa gjort med våran glassmaskin. Smakerna var: Choklad, Kanel och Äpple, Aprikos och Vanilj. Mmmm........

Puzzar M


Kommentarer
Postat av: Tuva

Cool blomma! Hur gjorde du den?

2009-04-09 @ 09:10:01
URL: http://kanintjejen.blogg.se/
Postat av: M

Om du menar bakgrunden så kan jag visa nästa gång vi ses!!

2009-04-09 @ 10:38:34
URL: http://nummeratta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0