Landet

Hej!!

Just nu är jag på mitt landställe. Vi ska vara här till på söndag. Solen lyser och det är jättevarmt. Typ 15 grader!!! Det är helt fantastiskt. Gräset är grönt, vattnet blått (hihi) och fåglarna kvittrar. Det är så härligt. Min katt, Grållis, är här för tredje gången. Hon älskar verkligen att vara här. Hon far runt som ett yrväder. Vi bor väldigt nära vattnet men det är för kalt för att bada. Det är lite tråkigt :( Men min kompis (som också har ett landställe här) är här och vi har haft jättekul idag. Hennes småsyskon är lite jobbiga men det får vi stå ut med. Vi ska alldeles strax äta. Det blir pasta carbonara. Det tycker jag är gott. Mums! Imorgon är det påskafton!! Jag längtar efter att få leta efter mitt påskägg. Jag har godisförbud men jag kommer att få godis ändå!! Vi ses!!

Puzz M

Kommentarer
Postat av: elin

heeeeeeeeeeeej <3<3<3<3 kan inte du visa bilder på ditt land för mej, jag blir så nyficken. hahahah du sitter brevid mej men jag skriver ändå. hahahaha gud vad jag larvar mej.

2009-04-19 @ 14:55:54
Postat av: elin

aaaaaaaaa hahahahahahahahaha jag satt och skrev komentarer och ni andra satt och kolla på hahahahahah larviga ja hahahahah <<<<33333 <3<<33<3<3<3



2009-04-26 @ 19:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0